vrijdag 6 september 2013

52 weken verder

wat is er dit jaar veel gebeurd morgen 1 jaar zonder onze kanjer *
we proberen opnieuw te leren leven maar ooh wat is dat meer ingewikkeld als ik van te voren verwacht had voor zover je er een voorstelling bij kon maken

ik schreef dit gedichtje
vorig jaar al ...
het stond op de dankbetuiging okt. 2012

Zonder Yerèll* is alles anders
na een leven vol zorgen
iedere dag een lege morgen
Het is goed zo hoor ik sommigen zeggen
maar is dit goed?
Ik kan het niet zo uitleggen
nu ik hem zo erg mis
En haast niks belangrijk is
Dat ik "sterf"van verdriet
Is dat goed? ik weet het niet
Als ik soms uren in het donker lig te kijken
en nauwelijks nog iets leuks kan lijken
dat de tranen blijven komen van verdriet
Goed, is dat goed? ik snap het niet
Maar als ik dan denk
Yerèll* heeft nu de rust en niet die "pijn"
En weet dat hij bij God veilig en geborgen mag zijn
Daardoor weet ik het nu wel
Het is goed zo Yerèll*

     xxx Mama

nu een jaar later schreef ik een gedichtje wat er mss wel oplijkt maar ik merk dat er het eerste jaar weinig is verandert
ik mis mijn boy* met de dag meer
beleefde de laatste dagen het vorig jaar weer helemaal terug
Alex had toen zijn enkel gebroken en vriendinnen zorgden er voor dat hij toch bij ons kon zijn..
 het gesprek met de dokter dat ze dacht dat het nu toch snel zou gaan en Alex die dus ook 24/7 ging blijven ..
zijn laatste lach
iedereen die afscheid kwam nemen ..
 het gevecht van een lijfje wat maar niet kon winnen van het epi monster ..
 en door alle lieve handen konden we toch op Sherpa blijven en overleed Yerèll 7 sept 2012 om 21.58 omringd door liefdevolle mensen

mss heb ik t ook wel zo pittig  omdat ik zoveel zorg rondom Joey voel maar ik probeer het allemaal "los te laten"
kleine jongens worden groot en moeten op eigen benen gaan staan xx
Hij weet dat hij hier welkom is en blijft..

ik voel me echt gesteund door alle lieve berichten van de laatste tijd ook weer
luister ook graag naar muziek van Yerèll*s muziektherapeut .. daar konden we samen ook zo van genieten xx http://www.youtube.com/watch?v=O0L9lb1P4uQ&feature=c4-overview&list=UUKSnSaGhOGt_DLSBKKGWz9g

dankbaar wel dat we nu samen vakantie hebben en daardoor ook emotie makkelijker toe kunnen laten

morgen zal vast zwaar zijn maar blij dat er zoveel lieve mensen ons omringen, ik ga  samen met Lex al vroeg naar het plekje  .. maar na 11.00 is er hier koffie .. voel je vrij om langs te komen

gister/donderdag hebben Lex en ik al een dagje samen gemaakt en extra bij die laatste week stil gestaan .. heerlijk door de duinen gefietst .. langs de zee gewandeld en een prachtige zonsondergang gezien !!!

De zon mag voor Yerèll* stralen aan de andere kant XX


mijn gedichtje voor jou Yerèll* sept 2013

Lieve Yerèll*

de zon mag voor jouw stralen aan de andere kant
God is jou komen halen en je bent vrij van alle zorgen

maar hier op aarde heeft mama het zwaar
denkt bij het wakker worden vaak meteen aan jou... iedere morgen
we proberen op nieuw te leren leven
en andere om ons heen alle aandacht te geven
maar echt zo simpel als het leek is het echt niet
mijn totale zijn zit vol verdriet
ook als ik je broer zo met zijn verdriet zie vechten
en nu op zijn manier knokt voor "eigen rechten"
samen vinden we veel troost in muziek
en dat maakt jouw broer ook weer zo uniek
I'm proud to be your mother ,
 He's proud to be your brother !!!
samen gingen we maar een concert van Racoon
veel tranen van al die mooie nummers maar hoop t nog een keer samen te doen
ook Alex en zijn kids zijn het die jou missen
maar jouw leven hier op aarde was "op" wij mochten daar niet over beslissen
God nam jou mee aan zijn hand
naar het voor ons beloofde land
het gemis om jou voor ons allemaal oooh zo groot
de draad op pakken we proberen het wel al sinds jouw dood
vele uren dagen jaren aan jou besteed
vol van liefde maar ook leed
nu een leven vol herinneringen
we proberen vaak te denken aan alle leuke dingen
want vele momenten samen gaven ons zekers ook een lach
en die houden ons nu ook op de been , elke dag
en waar ik naar uit mag kijken
is spoedig zal ik je weer zien en ook op HEM lijken
want dat wil ik zekers weten
jij bent veilig in Jezus armen maar lieve boy* mama wil en kan je niet vergeten
7 sept.   alweer zonder jou .. 1 jaar
maar ik weet jij bent veilig geborgen daar
samen  gaan we naar je plekje toe
iets wat ik nog met grote regelmaat doe
daar laat ik vaak ook mijn tranen stromen
en beleef daar de mooie toekomst dromen

Lieve Yerèll* want ik weet je hebt het nu goed
en ik probeer hier door te leven volle goede moed

een dikke knuffel
Mama xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten